Adéla

9.1.2026

Van een klant uit oveckarna.cz

Bekijk origineel

Beoordelingen van kopers heureka.cz

Maar ik ben nog steeds blij dat ik de jas heb

Zoals
De kwaliteit en warmte-isolerende eigenschappen van wol zijn uitstekend. De jas is warm, maar je zweet er niet in, bijvoorbeeld in de bus.

Ik hou niet van
Eén knoop om hem aan te zetten is niet genoeg. Ik moest er een knoop in naaien om te voorkomen dat het zou gaan waaien. Jammer dat de ontwerper zo'n belangrijk detail niet heeft uitgewerkt...