Viera

12.1.2024

Van een klant uit oveckaren.sk

Bekijk origineel

Beoordelingen van kopers heureka.sk

Ondanks zijn natuurlijke kleur wordt hij niet zo vies en wordt hij dagelijks gebruikt. Hij past ook in een fusack. Zelfs in de autostoel. Ik ben nu al benieuwd wat het zal doen als we het wassen in Lanolin.

Zoals
mijn dochter gebruikt de deken ook regelmatig in de wandelwagen het is volledig veelzijdig de maat is precies goed wol verwarmt

Anoniem

4.11.2024

Van een klant uit oveckarna.cz

Bekijk origineel

Beoordelingen van kopers heureka.cz

Zachte warme dekens voor de baby, hij voelt zich er goed in

Zuzana

18.3.2026

Van een klant uit oveckarna.cz

Bekijk origineel

Beoordelingen van kopers heureka.cz

We zijn tevreden met het product.