Beoordelingen van kopers heureka.sk
Ondanks zijn natuurlijke kleur wordt hij niet zo vies en wordt hij dagelijks gebruikt. Hij past ook in een fusack. Zelfs in de autostoel. Ik ben nu al benieuwd wat het zal doen als we het wassen in Lanolin.
Zoals
mijn dochter gebruikt de deken ook regelmatig in de wandelwagen
het is volledig veelzijdig
de maat is precies goed
wol verwarmt
Beoordelingen van kopers heureka.cz
Zachte warme dekens voor de baby, hij voelt zich er goed in
Beoordelingen van kopers heureka.cz
We zijn tevreden met het product.