👟 Gebruik jouw 20% korting. +20% korting op sloffen en pantoffels. Gratis verzending bij aankoop van meer dan 29 €. 🚙
De artikelen die je hebt gekocht passen je niet, passen niet bij je, of je hebt er niets aan? Je hebt tot 30 dagen de tijd om het artikel te retourneren en je kan ongebruikte artikelen gratis naar ons terugsturen via het pakketdienst DHL.
Voor geregistreerde leden van de schapenfamilie
Als je bij ons geregistreerd bent, vind je het retourformulier in je account. Vul gewoon een de weinige noodzakelijke gegevens in en verstuur het formulier.
Gratis retourneren via postorderbedrijf DHL
Goederen terugsturen naar Woolville is eenvoudig, je hoeft alleen maar het korte formulier in te vullen om de goederen terug te sturen. Zodra je het hebt invult, ziet je alle informatie over hoe u ons een pakket gratis toe te sturen via pakketdienst Zásilkovna. Je ontvangt dezelfde instructies ook per e-mail.
Reclamatie op eigen kosten
Als je geen gebruik wil of kan maken van retourzending via DHL, kan je het een andere koeriersdienst naar ons opsturen. Vul het formulier van onderstaande link in, aan het einde van het formulier zie je alle informatie die je nodig hebt om je pakket naar ons terug te sturen.
Bij ons worden reclamaties soepel afgehandeld. Je hoeft het defect van het product alleen maar te fotograferen en de foto door te mailen naar info@woolville.nl. Gelieve het nummer van de bestelling, waarvan de goederen afkomstig zijn, en een korte beschrijving van het defect bij de e-mail te voegen. Wij zullen deze informatie gebruiken om te bepalen op welke manier de reclamatie opgelost wordt en vervolgens laten we je weten welke stappen er verder genomen moeten worden.
Als je de goederen liever rechtstreeks naar ons toestuurt, vul dan het online formulier in op onderstaande link. Na het indienen van het formulier ontvang je verzendinstructies en wordt de dezelfde informatie ook per e-mail naar je toegestuurd. Artikelen reclameren
Heb je artikelen bij ons besteld en past de maat niet, zijn ze anders dan je verwacht had of is er iets mis mee? Maak je geen zorgen, we helpen je graag.
1. Je kunt de artikelen retourneren via pakketdienst DHL, en wel binnen een periode van maximaal 30 dagen.
2. Als je een defect in het product hebt ontdekt, kan je ons de klacht melden via e-mail info@woolville.nl, stuur ons een foto en een beschrijving van het defect.
3. Voor snel inruilen raden wij je aan in te loggen op je Woolville account en gebruik te maken van het automatische systeem voor een eenvoudige afhandeling.
4. Kies hierboven of je het artikel wil retourneren of inruilen. Klik op de opties voor meer informatie over hoe te handelen.
© 2024 Woolville.nl | Czech Wool company s.r.o | Cookie-instellingen | Bescherming van persoonsgegevens | Toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens | De e-shop is gemaakt door wpj.cz
Word lid van de schaapfamilie