🛍️ 20% korting op alles |  20% korting op alles |  20% korting op alles 🛍️

Meer dan 10 jaar op de markt

Lokale en duurzame productie

Gratis bezorging vanaf € 89 

Tot 60 dagen retourneren

Eigen merk en productie

Schapenwolproducten  - Woolville.nl
Bestel telefonisch,
we zijn online
+3197 010 206 828
(8.00–16.00)

Retourzending en claims ivm goederen

Je hoeft je geen zorgen te maken over het bestellen van goederen bij ons in Woolville, want een eventuele retourzending is zeer eenvoudig. Je kan de goederen comfortabel thuis passen en hebt tot 30 dagen bedenktijd om ongebruikte goederen gratis te retourneren.

Wat te doen als...

Ik wil artikelen terugsturen

 

De artikelen die je hebt gekocht passen je niet, passen niet bij je, of je hebt er niets aan? Je hebt tot 30 dagen de tijd om het artikel te retourneren en je kan ongebruikte artikelen gratis naar ons terugsturen via het pakketdienst DHL.

Voor geregistreerde leden van de schapenfamilie

Als je bij ons geregistreerd bent, vind je het retourformulier in je account. Vul gewoon een de weinige noodzakelijke gegevens in en verstuur het formulier.

Gratis retourneren via postorderbedrijf DHL

Goederen terugsturen naar Woolville is eenvoudig, je hoeft alleen maar het korte formulier in te vullen om de goederen terug te sturen. Zodra je het hebt invult, ziet je alle informatie over hoe u ons een pakket gratis toe te sturen via pakketdienst Zásilkovna. Je ontvangt dezelfde instructies ook per e-mail.

Reclamatie op eigen kosten

Als je geen gebruik wil of kan maken van retourzending via DHL, kan je het een andere koeriersdienst naar ons opsturen. Vul het formulier van onderstaande link in, aan het einde van het formulier zie je alle informatie die je nodig hebt om je pakket naar ons terug te sturen.

Ik wil goederen reclameren

Bij ons worden reclamaties soepel afgehandeld. Je hoeft het defect van het product alleen maar te fotograferen en de foto door te mailen naar info@woolville.nl. Gelieve het nummer van de bestelling, waarvan de goederen afkomstig zijn, en een korte beschrijving van het defect bij de e-mail te voegen. Wij zullen deze informatie gebruiken om te bepalen op welke manier de reclamatie opgelost wordt en vervolgens laten we je weten welke stappen er verder genomen moeten worden. 

Als je de goederen liever rechtstreeks naar ons toestuurt, vul dan het online formulier in op onderstaande link. Na het indienen van het formulier ontvang je verzendinstructies en wordt de dezelfde informatie ook per e-mail naar je toegestuurd.  Artikelen reclameren

Heb je artikelen bij ons besteld en past de maat niet, zijn ze anders dan je verwacht had of is er iets mis mee? Maak je geen zorgen, we helpen je graag. 

1. Je kunt de artikelen retourneren via pakketdienst DHL, en wel binnen een periode van maximaal 30 dagen.

2. Als je een defect in het product hebt ontdekt, kan je ons de klacht melden via e-mail info@woolville.nl, stuur ons een foto en een beschrijving van het defect.

3. Voor snel inruilen raden wij je aan in te loggen op je Woolville account en gebruik te maken van het automatische systeem voor een eenvoudige afhandeling.

4. Kies hierboven of je het artikel wil retourneren of inruilen. Klik op de opties voor meer informatie over hoe te handelen.

Bestel telefonisch,
we zijn online
+3197 010 206 828
(8.00–16.00)

Kleurvarianten

Selecteer maat

Bèèh, ik ben Madelief,

Ik wil je niet storen, maar ik heb je hulp nodig om je cookievoorkeuren voor Woolville vast te leggen. Alleen dan kan ik je de zorg geven die je verdient. Ik zweer met mijn hoef op mijn hart dat ik alle info die ik ontdek zal beschèèèrmen.

Instellingen

Je wensen voor je cookie-instellingen zijn bèèèlangrijk. Laat me weten welke cookies ik mag gebruiken. Vergeet niet dat je instellingen alleen gelden voor de browser die je op dit moment gebruikt. Je kunt je voorkeuren later altijd aanpassen via de link onderaan de website.

Meer informatie over welke gegevens Woolville opslaat, vind je hier.

Technische cookies zijn èèèssentieel voor het goed functioneren van de website en al zijn functies.

Hiermee kan ik je een pluizig menu laten zien op basis van je voorkeuren. Ze zorgen ook dat ik je precies kan laten zien wat je echt interesseert op de site.

Ze helpen me bugs te vinden en de prestaties van de site te meten. Daardoor kan ik zorgen voor een fijn bestelproces bij Woolville.

Deze cookies zijn gewèèèldig. Ze zorgen ervoor dat ik je niet alleen op onze website kan ontmoeten, maar dat ik je ook interessante advertenties kan laten zien op sociale en advertentienetwerken.